ÎMPREUNĂ RIDICĂM STANDARDELE
Suntem mereu în căutarea unor oameni care ne împărtășesc principiile după care am construit acest business. Dacă vrei să ne cunoaștem, completează formularul de mai jos și te vom căuta noi. Dacă vrei doar să ne fii prieten, te așteptăm pe paginile noastre de social media.
Aplică pentru job
JOB-uri disponibile
Pregătire și experiență:
Studii: medii liceale, școală profesională profil auto, deținător al permisului de conducere pentru categoria de autovehicul pe care a fost încadrat.Experiență: minim 2 ani într-un post similar
Starea de sănătate din punct de vedere fizic și psihic: bună, fără contraindicații pentru conducerea de autovehicule
Sarcini
- Prezentarea la serviciu în stare corespunzătoare (odihnit și fără să fie sub influența băuturilor alcoolice);
- Pentru stabilirea duratei de lucru șoferul este obligat:
- la plecarea și venirea din cursă să aplice pe foaia de parcurs ora exactă de plecare, respectiv intrare;
- să predea foaia de parcurs în momentul completării integrale.
- Asigură buna funcționare și întreținere a autovehiculului respectând toate indicațiile și instrucțiunile tehnice. Asigură zilnic curățenia acestora;
- Participă efectiv pe durata programului de lucru la reparațiile ce se efectuează în atelier la autovehiculul pe care îl are în primire;
- Întreține și folosește în scopuri utile societății inventarul de scule și materiale pe care îl are în primire;
- Plecarea în cursă se va face în urma dispoziției primite și fără abateri de la traseu;
- Respectă prevederile legale privind poluarea mediului înconjurător;
- Previne și combate cauzele ce duc la poluarea mediului, iar în caz de avarie este obligat să înlăture cauza dacă este posibil și să anunțe imediat conducerea societății;
- Își desfășoară activitatea în așa fel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât și pe celelalte persoane participante la procesul de muncă.
CAUTAM:
- persoane organizata, punctuala, rabdatoare și foarte atenta la detalii;- seriozitate, comportament agreabil fata de clienti si colegi
- spirit de echipa si seriozitate
- gandire pozitiva
ESTI CANDIDATUL IDEAL DACA:
- ai experienta minim 2 ani , pe un post similar- studii superioare finalizate
- ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare
- disponibilitate pentru program full time/program prelungit
- inveti usor lucruri noi
- esti pro-client si identifici usor solutii pragmatice
- stapanesti foarte bine pachetul MS Office (Word, Excel, Powepoint s.a)
- priveste proiectele ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare
DESCRIEREA POSTULUI
- Implicarea activa in toate etapele proiectelor si eficienta in gestionarea acestora- Ofera asistență managerului de cont / conducătorului de proiect. Transmiterea ofertelor catre clientilor, sub indrumuarea managerului de cont - Cunoaste foarte bine materiale ce constituite inventarul clientilor si opereaza corect informatiile in cadrul acestora
- Organizarea și prioritizarea task-urilor;
- Prospectarea pietei pentru identificarea de noi furnizori, spre optimizarea costurilor
- Lansarea, urmarirea si mentinerea relatiei cu diversi furnizori
- Raportare zilnică /săptămânală/ lunară către managementul superior.
- Sarcini administrative
BENEFICII
- loc de munca stabil si sanse reale de avansare- contract de munca pe perioada nedeterminata
- pachet salarial atractiv, incluzand decont combusitibil
CAUTAM:
- persoane harnice si dinamice, cu atitudine responsabila- seriozitate, comportament agreabil fata de clienti si colegi
- persoane fara fapte inscrise in cazier
ESTI CANDIDATUL IDEAL DACA:
- ai experienta minim un an, pe un post similar- aptitudine generala de invatare si comunicare
- memorie vizuala , spirit organizatoric
- capacitate de a lucra cu oamenii
- esti o persoana cinstita, loiala si disciplinata, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata fața de toate persoanele din jur
- studii medii
DESCRIEREA POSTULUI
- coordoneaza activitatea personalului din subordine (receptie-pregatire comenzi-procesare retururi)- monitorizeaza respectarea regulilor si conditiilor de depozitare si manipulare a marfurilor, in concordanta cu procedurile companiei;
- urmareste pastrarea ordinii si curateniei in depozit de catre fiecare angajat.
- organizeaza si utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor
- verifica documentele de incarcare- expeditie a marfurilor si se asigura de existenta si corectitudinea tuturor documentelor de intrare / iesire
BENEFICII
- loc de munca stabil si sanse reale de avansare- contract de munca pe perioada nedeterminata
- pachet salarial atractiv.
- program de munca : Luni - Vineri, in intevralul 09:00 - 18:00
CE IMPLICĂ:
- incarcarea-descarcarea camioanelor cu ajutorul stivuitorului si lizei electrice- scanarea marfurilor de intrare si de iesire, etichetarea marfurilor
- receptionarea marfurilor in depozit
- pregatirea marfurilor pentru livrare
- pastrarea curateniei spatiului de depozitare
- pozitionarea produselor in locatiile de picking
- mutarea produselor din zona de receptie in cea de picking
- organizarea generala a depozitului
CE NE DORIM:
- experienta minim 2 an in utilizarea stivuitoarelor (Reach Truck)- studii: medii si autorizare ISCIR de folosire a stivuitorulu
- cunostinte de operare MS Excel, MS Word, MS Outlook
- orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate;
- responsabilitate si corectitudine;
- dorinta de a invata si a se dezvolta profesional.
- profesionalism, amabilitatea si promptitudine
- pregatire comenzilor in timp util
- locuiesti in MAGURELE (Ilfov) / Zone Limitrofe
CE OFERIM:
- salariu fix + plata orelor suplimentare;- prime de sarbatori;
- loc de munca stabil
- sanse de avansare
- decont transport
- mediu de lucru placut si motivant
- conditii de lucru foarte bune
- program de munca : Luni - Vineri, in intevralul 09:00 - 18:00
Responsabilitati:
- Livrarea materialelor in conditii de siguranta.- Conducerea autovehicului cu o capacitate de maxim 3.5 tone;
ESTI CANDIDATUL IDEAL DACA:
- Experienta de minimum 1 an ca sofer pe autoutilitara 3.5 tone;- Permis de conducere categoriile E constituie un avantaj;
- Comportament agreabil fata de clienti si colegi;
- Trebuie sa ai o buna atitudine fata de responsabilitatile zilnice pe care le primesti;
BENEFICII
- Salariu fix + plata orelor suplimentare;- Cazare si diurna legala zilnica pentru deplasarile in tara;
- Masina de serviciu;
- Prime de sarbatori;
- Decont telefon;
- Formare specifica domeniului de activitate asigurata la locul de munca;
Cautam super colegi pentru postul de Sales Consultant, pentru standurile noastre de tigarete din Baneasa Mall.
Ce poate fi mai cool decat sa lucrezi intr-un mall, pentru un brand premium? Mai ales ca, iti spunem noi, nu va fi deloc complicat, chiar placut. A, si apropos, de fapt lucrezi doar 15 zile pe luna, nu 21 de zile, ca la un job obisnuit.
Salariul: 2800 ron (compus din 2100 ron net + 400 ron tichete de masa (sub forma de card alimentat lunar) + 300 RON bonus lunar de prezenta). La acesta se adauga si un target de vânzări.
Ar fi super sa ai:
1. amabilitate si orientare catre client;
2. implicare și flexibilitate;
3. atitudine pozitiva si dorintă de invătare;
4. studii medii sau superioare;
Experienta in vanzari si relationarea cu clientii reprezinta un avantaj, dar orice se invata repede
Practic, alaturi de noi:
1. Te vei ocupa de vanzarea si promovarea produsele de tutun
2. Te vei asigura că marfa de la raft este aranjată conform unui standard
3. Vei oferi suport clienților
4. Vei verifica zilnic stocurile
Pentru mai multe detalii, cel mai bine sunați la 0729264840.